Nevím proč všichni píšete repas.Dofouknutím pneumatik je také repasujete?
Pokud bych měl jednou za Tiefem udávaných km kupovat nové koule tak se asi vyplatí nekoupit auto s hydrem ale s klasickým ocelovým pérováním.A navíc nejde jen o 4ks ale na Béxu je jich pět a centrálka si myslím je daleko důležitější.
Existuje mnoho citroušů,které viděli nové koule jen z výroby a i třemistytisíci kilometry a pravidelnou kontrolou po 40 000km s příp.dofukem dosud fungují!!!!!Nedávno jsem takhle na své Xantušce ušetřil za 6 koulí cca 6000kč,protože to stalo s výměnou LHM jen 2300kč.
PS. Nepíši ovšem o případu pokud už jsou koule "po smrti",pak je to jasné!
vsak to tu omielame od zaciatku. pokial sa clovek o ne nestara a nerobi pravidelne dofuky a vec riesi ked auto skace ako koza tak su urcite po smrti......tot aj moja vlastna skusenost. raz som to zanedbal a dofuk uz nepomohol len som zbytocne platil......vela ludi kupi auto s hydrou, ale zanedbava pre nu typicku udrzbu a to je kontrola tlaku popripade dofuk gul